Idoszukében vagyok nagyon, de most már annyira piszkál, hogy nem írok ide semmit, hogy félre munka egy kicsit, hadd mutatom meg, hogy mit csináltunk szombaton!

Gábor festett, délelott a kényes részeket:

1470586.jpg

Éjjelbe nyúlóan meg a többit:

1470588.jpg

A nappali nem pont ilyen színu, az élénkebb, de mindkét szobában nagyon szép napocskás hangulat várható (nem csak a falak miatt).

Én meg dzsungelharcoltam (sajnálom, hogy nincs kép a nagy süvényvágó gépezetrol, ami miatt keddig csak nagyjából tudtam felemelni a karom). A sövény (benne a világ legtüskésebb vadrózsája) most kb. 1 méterrel alacsonyabb. Még nincs egészen kész, de hamarosan nagyon szép lesz a kert, örült is az egyik lakó szomszéd házból, hogy végre nem csak o fog kertészkedni.

1470592.jpg

Egy fotót találtam, amin a nappali fala es a sövénynyíró (doboza a tükörben) is látható egy picit, na meg a zöldborsófozelék.

1470594.jpg