Az uram ma akkora hõstettet hajtott végre (a téligumi-csere, a bevásárlás és a gyógyszertárazás mellett!), hogy azonnal be kell számolnom róla! Mindent lapjára szedett a pincében, és gyönyörû rendet vágott. Meg is mutatom. Elõször is, a Hõs:

2198880.jpg

A Hõstett (kezdete):

2198882.jpg

Kb. most látjuk elõször a pincét -- nincs lenn villany, ennek bevezetése az idei terv egyik fontos pontja. Én meg csak itt tespedek taknyosan, csak néha mentem le egy-egy forró teával, meg ne fázzon meg Hõsünk (bár most épp egy szál pendelyben indult a szelektív kukához).

Ezen kívül egy régebbi hõstettrõl is szeretnék beszámolni. Úgy tûnik, az atyai gének elõtörnek a harminc felett, Gágá ugyanis nagyon megszerette a virágokat! Már alig tudjuk hova tenni õket, és ahogy látom, nem lankad a virágszerzési lendület. Én majdnem kinyírtam azt a kis fácskát, amit akkor mentettem meg diszperzites-hatleveles korában, amikor Ági (már jópár éve) szobafelújított, nem is sejtve, hogy pár hónapon belül már a férje lakásába fog hurcolkodni. Szóval íme a kroton, mely õsszel nagyon megsértõdött rám, ötösével dobálta a leveleit, de hála Gábor gondoskodásának, a nagy cserépnek, a friss tõzegnek és az ablak közelének, most burjánzik, és még az egész törzse is tele van pontnyi friss hajtásokkal!

2198883.jpg